sâmbătă, 31 ianuarie 2009

trecuseram de introducere

Toate aceste modificari si achizitionari de piese,in general scumpe,s-a facut cu un singur scop,NEVOIA DE OVERCLOCKING,dar eu nu ma numar printre aceeaia care se joaca 3dmark,secretul pasiunii mele,este unul clar,sa cumpar componente decente,nu foarte ieftine,sa le overclockez in conditii de siguranta,si sa ma joc cat mai fluent,chiar ma pasioneaza jocurile,intr-un fel este justificata la mine investitia,fata de alte persoane care nu folosesc pc-ul decat la benckmark-uri,si numai cu componente extrem de scumpe.

Asa vad eu problema.Astept comentariile voastre.

5 comentarii:

  1. Si eu sunt de acord cu achizionarea de componente bune, dar pentru a putea rula jocurile de ultima generatie care necesita multa cantitate de resurse. Dar sunt destui care isi achizioneaza componente scumpe numa in ideea de a lauda pe diferite forumuri de punctele pe care le scot in diferite benckmark-uri, pe cand jocurile nu au nici o importanta pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca ati reusit sa va gasiti voi 2, 2 invidiosi si sa comentati despre ce fac altii cu banii lor. Asta ne place, sa comentam de altii dar in rest ceata la mal si pauza. putin OC dar in limite safe si multa abureala. bafta va doreste ibm390s

    RăspundețiȘtergere
  3. invidios stii ca nu sunt,pot cumpara cam orice,ma refer la it,nu case masini si opere de arta luxoase si rare,ca alea si le permit putini,vorbim aici de it,dar na totul are limita si utilizare corecta,dupa cum am mai discutat cu tine.
    Prefer sa nu exagerez cu nimic,si chiar sa folosesc ce am la maxim.
    Ce faci tu este foarte frumos si imi place,nu am nimic de zis,in privinta ta,tu chiar esti studios pe latura asta,altii fac doar valuri.
    spor la montat,astept sa pui poze aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. pc-ul e un hobby, iar in USA e normal sa te simti mandru de realizarea ta.
    e diferenta intre lauda si mandria realizarii.
    cautati un dex
    si nu incurcati hobby cu lifestyle si achizitionarea unor bunuri ca investitii, ce nu se demoralizeaza ca valoare.
    pc tuning-ul e ca si bicicleta sau altele de genul, repet un hobby.
    alex

    RăspundețiȘtergere
  5. poata cateodata este si lauda,ca asa este natura omeneasca,dar in general este o mindrie,cel putin din punctul meu de vedere.
    Ai dreptate alex,este un hobby,dar ca orice lucru trebuie sa aibe o finalitate bine definita.tot ce facem trebuie folosit,nu doar risipit.

    RăspundețiȘtergere